Sıcacık bir istanbul akşamından selamlar.
Sonuna kadar içine işliyor bu şehir. Isınan hava kanları kaynatmaya başlamakta gerçekten başarılı. Deniz bazen kendini tutamayıp sarılıveriyor size. Gayet dalga geçer gibi. Sonra güneş sanki yaramaz kardeşinin döktüklerini temizleyen bi' abi gibi pantolonunuzu kurutuyor =) Güzel ya valla :D Deniz sakinleşip, güneş çekilince çimenler ve çiçeklerin kokusu alıyor sizi. Yaşamayan ve yaşayamayanlara şiddetle tavsiye edilir.
istanbul etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
istanbul etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
8 Nisan 2011 Cuma
15 Kasım 2010 Pazartesi
Bahar?
Selam sevgili patates severcikler;
Kasım'a inat sonbahara giremeyen İstanbul'dan, bayrama inat yazıyorum.
Böyle güzel güzel sonbahar fotoğrafları çekeyim diye düşünen ben için hazin bir durum sonbaharsızlık. Ne yaz, ne kış, ne sonbahar.. Teoman bile konserinde söylemedi İstanbul'da Sonbahar'ı!!..
Aktif sıkılıyorum ve sanırım halım kokuyor.
Yalnızlık sıkıcı olmaya başladı, gerçi hep sıkıcıydı ama şimdi fevkalade hissettiriyor kendisini. Hala sevgilisiz biri gibi tanımlayamıyorum kendimi. Bu yüzden de bir kalıba girmeye zorlanıyorum. Hani derslere yumulsam desem olmuyor, eğlencenin dibine vursam desem beceremiyorum. İstanbul'un havasıyla benzeştiririm kendimi hep ve gelenek bozulmadı bu kasımda da..
10 Ağustos 2010 Salı
EV
2 evdir ev tutmaya çalışyoruz 3 arkadaş. Gördüğümüz ilgi mükemmel. Öğrenci olduğumuzu duyan herkes mutluluktan amuda kalkıp dans etmeye başlıyor.. =/
Dün biz bi ahıra gittik. Merdivensi şeyden üst kata bile çıktık o biçim. Moral bozultu gerçekten tabi.. Onun üzerine odalarından birinde sadece tek sandalyelik yer olan bi mekanda bulundum. Herşey boklaştı bi süre.. Emlakçıya girip ev sorduğumuzda biz burda misafiriz diyen adam var bahçelievlerde. Basın adnan menderes lisesinin az ilerisinde bu dipçik.
Bugün bişeyler buldk, rahatladık. İnsan gibi teklifler aldık. Kendimize geldik relax oldk.
Dün biz bi ahıra gittik. Merdivensi şeyden üst kata bile çıktık o biçim. Moral bozultu gerçekten tabi.. Onun üzerine odalarından birinde sadece tek sandalyelik yer olan bi mekanda bulundum. Herşey boklaştı bi süre.. Emlakçıya girip ev sorduğumuzda biz burda misafiriz diyen adam var bahçelievlerde. Basın adnan menderes lisesinin az ilerisinde bu dipçik.
Bugün bişeyler buldk, rahatladık. İnsan gibi teklifler aldık. Kendimize geldik relax oldk.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)