yalnız etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
yalnız etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Kasım 2010 Pazartesi

Bahar?

Selam sevgili patates severcikler;
Kasım'a inat sonbahara giremeyen İstanbul'dan, bayrama inat yazıyorum.
Böyle güzel güzel sonbahar fotoğrafları çekeyim diye düşünen ben için hazin bir durum sonbaharsızlık. Ne yaz, ne kış, ne sonbahar.. Teoman bile konserinde söylemedi İstanbul'da Sonbahar'ı!!..
Aktif sıkılıyorum ve sanırım halım kokuyor.
Yalnızlık sıkıcı olmaya başladı, gerçi hep sıkıcıydı ama şimdi fevkalade hissettiriyor kendisini. Hala sevgilisiz biri gibi tanımlayamıyorum kendimi. Bu yüzden de bir kalıba girmeye zorlanıyorum. Hani derslere yumulsam desem olmuyor, eğlencenin dibine vursam desem beceremiyorum. İstanbul'un havasıyla benzeştiririm kendimi hep ve gelenek bozulmadı bu kasımda da..

13 Temmuz 2010 Salı

Tutamaç

Çok ilginç şeymiş sap kalmak. Ama birlikteyken de pek birlikte sayılmazmışız ki. Herhangi başka birisinden daha yakın, daha sevgili değilmiş sevgilim. Körmüşüm, ya da öyleymiş gibiymişim.
Post-breakup crysis yaşamadım da tam. Lan! ne twisted ilişkiymiş be!