Bu blogdaki yazılarımın çoğunu yazdığım evden artık taşınıyorum. Üç sene önce evi ararken bizi terleten sıcağın içinde, bu sefer evde ve tek başımayım. Bir çok koli ve az sayıda koyacak eşyam var. Bunca yıldır neye para harcadığımı sorguluyorum.
Anılar yıkıyor beni her küçük kağıda elimi attığımda. Anlamsızca geliyor önce; sonrasında canıma batıyor. Kendime bu görevden kaçacak işler buluyorum. Blog yazmak yaklaşık iki yıldan sonra örneğin. O zaman dinlediğim müzikle şimdiki aynı bile değil. Farklı biriyim. Daha üzgün. Belki daha yalnız.
Kasım'dan zaten hep nefret ettim.
10 Ağustos 2013 Cumartesi
11 Kasım 2011 Cuma
Gittim ben.
Alınacak ikinci bi karara kadar yazılarım bitmiş bulunmaktadır. Herkes iyi baksın kendine.
Hadi baş baş.
10 Kasım 2011 Perşembe
Beklemek
Sosyal becerilerimi kaybettim. Artık düşünmüyor, hesaplıyorum. Ne olacağını görmek istiyorum. Bir küçük değişkenim ve artık bunu kabul ediyorum. Kendimi değil sonucu düşünüyorum.
Bana ne oldu?
Yaşamayı ne zaman bıraktım?
Hissettiğim sadece başarma arzusu. Süreç anlamsız ve değersiz. Ne kadar hızlıysa o kadar iyi her şey.
Yaptıklarım değil, bitirdiklerim...
8 Kasım 2011 Salı
Başlıksız vol.16
Zamanla kötü olyor insan.
En umulmadık yerde en umulmayan kişi bişi der. Ve güçlü olduğuna inandığınız siz o an yıklırsınız.
Babama anahtarlık almıştım Empire State'den. Konuşuyorduk babamla, öğrencilerinin ilgisini çektiğini beğendiklerini falan anlatıyordu. Bende aldım elime, bakarken içim acıdı. O saçma sapan anahtarlık dalga geçti benimle.
Saçma sapan olan anahtarlık mıydı, yoksa ben miydim, yoksa yaşadıklarım mıydı bilmiyorum.Sadece canım yanıyor, canım sıkıldı.
En umulmadık yerde en umulmayan kişi bişi der. Ve güçlü olduğuna inandığınız siz o an yıklırsınız.
Babama anahtarlık almıştım Empire State'den. Konuşuyorduk babamla, öğrencilerinin ilgisini çektiğini beğendiklerini falan anlatıyordu. Bende aldım elime, bakarken içim acıdı. O saçma sapan anahtarlık dalga geçti benimle.
Saçma sapan olan anahtarlık mıydı, yoksa ben miydim, yoksa yaşadıklarım mıydı bilmiyorum.Sadece canım yanıyor, canım sıkıldı.
5 Kasım 2011 Cumartesi
4 Kasım 2011 Cuma
Başlıksız vol. 15
Şimdi benim yarın sınavım var ya..O benim umrumda bile değil! Thermoymuş hem de sınavım.Olur tamam. Bitsin artık diyerek, onu da yapabileceğime inanıyorum.
Keşke sınavlar kadar hızlı bitip gitseydi hislerimiz.Harika olmaz mıydı yahu? Eveet, ben yine bi hayal kurdum. Artık büyüsem iyi olur bence.
Keşke sınavlar kadar hızlı bitip gitseydi hislerimiz.Harika olmaz mıydı yahu? Eveet, ben yine bi hayal kurdum. Artık büyüsem iyi olur bence.
31 Ekim 2011 Pazartesi
Başlıksız vol. 14
Sınavdan önceki gece aşırı uykum geliyor ya.Hep böyle oldu ki zaten.Ama ertesi gün sınavım olmasına rağmen yatağıma girip uyuyabiliyorsam, son güne çalışacak birşeyim kalmadığındandır belki diyerek, içimdeki iyimser salağı biraz olsun mutlu edebiliyorum.((:
O değil de, statik ödevinden 91 almışım.Çok pis gaza geldim!
Hadi herkes iyi uykular dilesin bana, sınav için başarılarmış, iyi şanslarmış falan kasmayın.Sadece tatlı tatlı uyumak istiyorum yahu.
Ben kaçtım.
Aaaa, buarada Yiiiit; sana süprizim var!
O değil de, statik ödevinden 91 almışım.Çok pis gaza geldim!
Hadi herkes iyi uykular dilesin bana, sınav için başarılarmış, iyi şanslarmış falan kasmayın.Sadece tatlı tatlı uyumak istiyorum yahu.
Ben kaçtım.
Aaaa, buarada Yiiiit; sana süprizim var!
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)